Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Πολυμερικός πηλός ( Polymer clay )

Ο πολυμερικός πηλός είναι ένα αγαπημένο υλικό για χειροτεχνίες. Πλάθεται εύκολα ,υπάρχει σε μεγάλη ποικιλία χρωμάτων τα οποία αναμειγνύονται εύκολα και μπορείς να έχεις άπειρες χρωματικές αποχρώσεις.  Μπορείς να φτιάξεις υπέροχα κοσμήματα που δεν σπάζουν αν σου πέσουν κάτω  και είναι ένα από τα πιο φθηνά υλικά για χειροτεχνία.
    Έχω φτιάξει αρκετά κοσμήματα με πολυμερικό πηλό και μου αρέσει στις αναζητήσεις μου στο διαδύκτιο να βλέπω δημιουργίες από πολυμερικό πηλό. Σε μια τέτοια αναζήτηση "ανακάλυψα" το
blog  Pretty Little Things της Βάσως Βερτσιώτη. .Είναι ένα νέο κορίτσι που   φτιάχνει φανταστικά  κοσμήματα-μινιατούρες από πολυμερικό πηλό με απίστευτες λεπτομέρειες
 (νομίζεις ότι είναι αληθινά )
 Δείτε κάποιες δημιουργίες της :





                                           




Τις υπόλοιπες δημιουργίες της μπορείτε να τις δείτε στο blog της
http://my-prettylittlethings.blogspot.gr/

15 σχόλια:

  1. Είναι πάρα πολύ ωραία....ειδικά το πρώτο...!
    Καλό σαββατοκύριακο και καλό ξημέρωμα Νίκη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. !!!!!Πραγματικά καλοδουλεμένα κι όμορφα!Μπράβο στη δημιουργό,μα και σε σένα που την προβάλεις!
    Φιλιά και στις δυο σας και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικα ειναι, μπραβο της και μπραβο σου που τη βρηκες και μας την παρουσιαζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα και καλώς σε βρήκα,εξαιρετικά τα κοσμήματα θα το επισκεφθώ το μπλογκ που παρουσιάζεις και ευχαριστούμε για αυτό!!!
    καλή συνέχεια θα τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα, όντως, και με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια! Μπράβο της!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ όμορφα είναι. Εχω επισκεφτεί τη Βάσω και όντως τα κοσμήματά της είναι σαν αληθινά.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο που στηρίζεις τα μπλογκ..πολυ όμορφα αυτα που μας έδειξες, το καλαθάκι και οι κοπελίτσες μου άρεσαν ,πάω να δω το μπλοκ της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Νίκη, καλώς σε βρίσκουμε!
    Σε ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψή σου στο ομαδικό μας blog!!
    Θα τα λέμε!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νίκη καλώς σε βρίσκουμε.Όμορφες και προσεγμένες οι δημιουργίες σου. Έχουμε βραβειάκι να σου παραδώσουμε.Αν θες πέρνα απ΄το σπιτάκι μας να το παραλάβεις.Θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Νίκη μου καλή βδομάδα,δροσερή και ξένοιαστη..απίστευτα τα δημιουργήματά σου,πανέμορφα κοσμήματα...ρέει άφθονο το ταλέντο και η φαντασία...μπράβο σου που στηρίζεις τα μπλόγκ δείχνει ευαίσθητο σταθερό χαρακτήρα..υπάρχουν μπλογκς με εξαιρετική ποιότητα που χρειάζονται στήριξη..ότι μπορω να κάνω κι εγω το κάνω!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αριστούργημα! Μπράβο για την δουλειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δική μου δουλειά !!!!Είναι έργα μιας καινούργιας φίλης.Αναφέρω το blog της στην ανάρτησή μου !
      http://my-prettylittlethings.blogspot.gr/

      Διαγραφή
  12. Είναι πανέμορφα όλα Νίκη μου!!Μπράβο στήν φίλη σου!!!Εξαιρετική η δουλειά της!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. AAA...το αγαπημενο μου υλικο!τι όμορφα και καλοδουλεμμένα..
    έπαθα την πλακα μου με το καλαθάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή