Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

Όταν τα λάστιχα των αυτοκινήτων γίνονται ...γλάστρες / car tyres repurposed into flower pots

Δημιουργική ανακύκλωση : ένας κήπος με παλιά λάστιχα !!!!!











Ο κήπος στις φωτογραφίες ανήκει σε cafe - restaurant  στην παραλία Νέας Αρτάκης Χαλκίδας .



Δείτε κι άλλες εξαιρετικές ιδέες για το πώς μπορούμε να ανακυκλώσουμε δημιουργικά τα παλιά ελαστικά των αυτοκινήτων εδώ.
Have a look at many more  great ideas  on how to recycle old car tires  here .

  Επισκεφτείτε την ετικέτα Ανακύκλωση
                Visit the label Recycling

Να περάσετε μια όμορφη μέρα  !!!!!!

Have a nice day  !!!!!!!!!!!

11 σχόλια:

  1. Δεν εχω ξαναδει γλαστρες απο λαστιχα αυτοκινητων
    Υπεροχη ιδεα πραγματικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι υπέροχη ιδέα!
    Φιλάκια πολλά Νίκη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. A, κι εμείς είχαμε κάνει κάτι παρόμοιο το καλοκαίρι στον κήπο μας!
    Πολύ όμορφη ιδέα και όμορφος ο χώρος γενικότερα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω και εγώ δύο λάστιχα και λέω να τα κάνω γλάστρες σύντομα.
    Είναι πολύ καλή ιδέα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχος κήπος.....στην γειτονια μου έχουν πετάξει καμμια δεκαριά λάστιχα αλλα μόνο τα λιμπίζομαι....είναι πολλά για να τα μεταφερω στο χωριό.
    Είναι υπέροχο που απο το τίποτα δημιουργείται κάτι όμορφο
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι, όντως, τα παλιά λάστιχα κάνουν πολύ ωραίες γλάστρες.
    Και μπράβο στον καταστηματάρχη για την δημιουργική ανακύκλωση!
    Φιλάκια καλημέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί τ'ελειες ιδέεςμε τα λαστιχ Νικη μου πράγματι πολλα μπορεί να κανεις μονο φαντασία να έχεις και διάθεση... να είσαι καλά και να περνάς ομορφα... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πριν από χρόνια είχαμε κι εμείς δύο λάστιχα στον κήπο στα οποία είχαμε φυτέψει φραουλιές. Δεν θυμάμαι γιατί και πότε τις έβγαλε ο άντρας μου!!! Πάντως, έχω δεί και αλλού κάποια που έχουν ωραία κοψίματα και ανοίγουν σαν λουλούδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή