Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

σχέδια με κύκνους για κέντημα / swan cross stitch patterns

13 πολύ όμορφα σχέδια με κύκνους για σταυροβελονιά
13 lovely swan cross stitch patterns 





























Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .

















































ερωτευμένοι κύκνοι /swans in love



















Επισκεφτείτε την ετικέτα πουλιά σταυροβελονιά.
Visit the label cross stitch birds.


Να περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο !!!!!
Have a nice weekend !!!!!!!


10 σχόλια:

  1. Gpstp muito de cisnes e a sua escolha é bem elegante! Bom fim de semana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Gpstp muito de cisnes e a sua escolha é bem elegante! Bom fim de semana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα ... Καλησπέρα !! καλό Χριστουγεννιάτικο μήνα ! δημιουργικό και όπως τον επιθυμείς!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τους αγαπώ τους κύκνους! Για κάποιο λόγο με παραπέμπουν σε παραμύθι!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου γλυκό!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε μας αφήνεις ποτές χωρίς υλικό Νίκη μου! (ακόμα να μάθω κέντημα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Νίκη μου. Γιορτάζεις σήμερα ε; Πολύχρονη να είσαι υγιής με αγάπη στη ζωή σου.Και πάντα δημιουργική
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νίκη μου ανεκτίμητη! Χρόνια πολλά γεμάτα υγεία και δημιουργικότητα!
    Σ΄ευχαριστώ για τους κύκνους. Θα το κάνω...
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας !!!!! Γιορτάζω ......κατά το μισό μου όνομα - ολόκληρο το όνομα μου είναι Ανδρονίκη και γιορτάζω του Αγίου Ανδρέα (τότε γιόρταζε και η γιαγιά μου όταν ζούσε). Σας ευχαριστώ επίσης για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή